úloha 061: Návrh zajímavé scény pro ray-tracing

Předmětem je navrhnout pěknou statickou nebo animovanou 3D scénu pro zobrazení paprskovým zobrazovačem. Tato úloha slouží jako doplňková pro ostatní úlohy, pokud vám připadá, že jste si se scénou dali víc práce a že se vám povedla, upozorněte mne na to v mailu a já vám v rámci 061 přidělím body navíc. Na konci semestru si předvedeme nejzajímavější scény nebo animace na přednášce.

Relevantní úlohy: Rotační těleso, Animace scény, ...

Co modifikovat: ve příslušném zdrojovém souboru (RayTracing.cs, DistributedRT.cs, RayTracingAnim.cs, apod.) definujte svoji scénu a vypočítejte obrázek/animaci s vhodným rozlišením a trváním. Pokud se jedná o animaci, zakódujte výsledný video-soubor a někde ho vystavte, příp. uploadněte na YouTube.

Co odevzdat: samozřejmě musíte poslat zdrojový soubor obsahující definici scény, pokud používáte svá vlastní tělesa nebo jiné třídy, měla by také být v tom souboru obsažena. Přiložte spočítaný obrázek či odkaz na video.

TERMÍN: do 30. 6. 2014

BODY: 6 až 25 bodů (dle invence, zajímavosti)

PROJEKT: 019raytracing, 048rtmontecarlo, 049distributedrt, 046cameranim, 062animation, apod.

ZDROJOVÝ SOUBOR: RayTracing.cs, MonteCarloRT.cs, RayTracingAnim.cs, apod.


[Cvičení NPGR004]  [Návody k zápočtům v C#]  [Přednášky a semináře]  [Odkazy na demonstrace]

Valid XHTML 1.1 Copyright (C) 2011-2014 J.Pelikán, last change: $Date: 2014-03-17 12:25:24 +0100 (Mon, 17 Mar 2014) $
Send comments/requests to pepca.at.cgg.mff.cuni.cz