Rekurzivní sledování paprsku
príklad c. 1

Vrhání paprsku (bez stínování, stínovacích paprsku a vrzených stínu):

Vrhání paprsku se stínováním (bez stínovacích paprsku a vrzených stínu):

Stínování se stínovacími paprsky (vrzené stíny):

Rekurzivní sledování paprsku (odrazy svetla):

Plosné (2D) textury (v dálce vznikají díky interferenci nepríjemné artefakty):

Adaptivní vzorkování - 1. fáze (hustota 0.5 vzorku/pixel):

Adaptivní vzorkování - výsledek:

Adaptivní vzorkování - diagram prevzorkování:

Objemová (3D) textura (pokus o napodobení dreva):


[Rekurzivní sledování paprsku], [Poznámky k prednáskám], [Prednasky a seminare], [Computer Graphics Group]

HTML HaL Mozilla Checked! 7.3.1996, send comments/requests to Josef.Pelikan@mff.cuni.cz