#include <CAllocateHierarchy.h>
Diagram dědičnosti pro třídu CAllocateHierarchy
Veřejné metody | |
CAllocateHierarchy (CAllocationMeshCB *pMesh) | |
Veřejné atributy | |
STDMETHOD( | CreateFrame )(THIS_ LPCSTR Name, LPD3DXFRAME *ppNewFrame) |
Zpětné volání pro vytvoření struktury kosti. | |
STDMETHOD( | CreateMeshContainer )(THIS_ LPCSTR Name, CONST D3DXMESHDATA *pMeshData, CONST D3DXMATERIAL *pMaterials, CONST D3DXEFFECTINSTANCE *pEffectInstances, DWORD NumMaterials, CONST DWORD *pAdjacency, LPD3DXSKININFO pSkinInfo, LPD3DXMESHCONTAINER *ppNewMeshContainer) |
Zpětné volání pro vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu. | |
STDMETHOD( | DestroyFrame )(THIS_ LPD3DXFRAME pFrameToFree) |
STDMETHOD( | DestroyMeshContainer )(THIS_ LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase) |
Chráněné metody | |
virtual HRESULT | GenerateSkinnedMesh (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, D3DXMESHCONTAINER_BASE *pMeshContainer) |
Chráněné atributy | |
CAllocationMeshCB * | m_pMesh |
int | m_NumBoneMatricesMax |