Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CQuatMesh

Třída modelu pro metodu SJB. ...

#include <CQuatMesh.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CQuatMesh

Inheritance graph
[vysvětlivky]
Diagram tříd pro CQuatMesh:

Collaboration graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Veřejné metody

 CQuatMesh (std::wstring filename, bool weld, bool optimize=true)
virtual void AllocForBones (int m_NumBoneMatricesMax)
 Alokace dat potřebných pro kosti.

virtual void FreeForBones ()
 Uvolnění dat potřebných pro kosti.

virtual D3DXFRAME_BASEGetNewFrame ()
 Vytvoření struktury kosti.

virtual D3DXMESHCONTAINER_BASEGetNewMeshContainer ()
 Vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu.

virtual HRESULT AfterLoad (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice)

Chráněné metody

virtual void SetupBonePointersOnMeshAlloc (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, int iBones)
virtual void SetupBonePointersOnMeshCB (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrameBase, int iBone)
void UpdateFramesPreCB (LPD3DXFRAME pFrameBase, LPD3DXFRAME pFrameParent)
virtual void SetBonesToEffect (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, UINT iAttrib, LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase)
virtual void ProcessVerticesSkinned (VERTEX **ppVertices)
void SortMatrixIndices (BYTE *pIndices, FLOAT *pWeights, DWORD NumInfl)
void RetrieveHierarchy (int &iNumber, LPD3DXFRAME pFrame)
void RetrieveOffsetQuats (D3DXFRAME_QUAT *pFrame)
void PrecomputeTranslations ()
INT GetBoneIndexByName (LPCSTR BoneName)
DWORD GetBoneCombID (DWORD dwVertex, LPD3DXBONECOMBINATION pBoneComb)

Chráněné atributy

int * m_pHierarchy
D3DXQUATERNION * m_pBoneQuats
D3DXVECTOR4 * m_pTranslations

Detailní popis

Třída modelu pro metodu SJB.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5