Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CMesh

Třída modelu pro vertex bleding metody VSP1, VSP2, VSP3. ...

#include <CMesh.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CMesh

Inheritance graph
[vysvětlivky]
Diagram tříd pro CMesh:

Collaboration graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Veřejné metody

 CMesh (std::wstring filename, bool Weld, bool Optimize=true)
HRESULT OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, DWORD dwBehaviorFlags)
 Reakce na vytvoření D3DDevice.

void OnDestroyDevice ()
 Reakce na rušení D3DDevice.

LPD3DXFRAME GetRootFrame ()
 Vrátí odkaz na kořenovou kost v hierarchii skeletonu.

D3DXMESHCONTAINER_BASEGetMeshContainer ()
 Vrátí mesh kontejner, který obsahuje data o modelu.

LPD3DXFRAME GetFrameByName (LPCSTR BoneName)
 Vrátí odkaz na kost podle jména.

void SetSkinningMethod (CSkinningMethod *pSM)
 Nastavení metody skinningu.

void Render (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice)
 Vykreslí model.

void AdvanceTime (double fElapsedTime)
 Aktualizuje čas v animační sekvenci.

void SetTime (double fElapsedTime)
 Nastaví čas v animační sekvenci.

void ProcessVertices (VERTEX **ppVertices)
 Vrátí transformované vrcholy podle nastavené konfigurace skeletonu.

float GetObjectRadius ()
 Vrátí poloměr obalové koule.

D3DXVECTOR3 GetObjectCenter ()
 Vrátí střed obalové koule.

double GetAnimationTime ()
 Vrátí současný čas animace.

void GetFrameNames (std::vector< std::wstring > &FrameNames)
 Vrátí seznam všech kostí.

void SelectFrame (LPCSTR BoneName)
 Nastaví vybranou kost podle jména.

void TransformSelectedFrame (D3DXMATRIX *mat)
 Transformace vybrané kosti maticí.

void SetInitialPose ()
 Nastaví referenční pózu na skeleton.

INT GetNumVertices ()
 Vrátí počet vrcholů.

INT GetNumFaces ()
 Vrátí počet trojůhelníků.

INT GetNumBonesPerVertex ()
 Vrátí maximální počet kostí, které ovlivňují jeden vrchol.

CMeshMenuGetMeshMenu ()
 Vrátí speciální nabídku pro model.

std::wstring GetErrMessage ()
 Vrátí chybovou hlášku o průběhu renderingu.

virtual void AllocForBones (int m_NumBoneMatricesMax)
 Alokace dat potřebných pro kosti.

virtual void FreeForBones ()
 Uvolnění dat potřebných pro kosti.

virtual D3DXFRAME_BASEGetNewFrame ()
 Vytvoření struktury kosti.

virtual D3DXMESHCONTAINER_BASEGetNewMeshContainer ()
 Vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu.


Chráněné metody

virtual HRESULT AfterLoad (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice)
virtual HRESULT Optimize (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice)
HRESULT SetupBonePointers (LPD3DXFRAME pFrame)
HRESULT SetupBonePointersOnMesh (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrame)
virtual void SetupBonePointersOnMeshAlloc (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, int iBones)
virtual void SetupBonePointersOnMeshCB (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrameBase, int iBone)
void UpdateFrames (LPD3DXFRAME pFrame, LPD3DXFRAME pFrameParent)
virtual void UpdateFramesPreCB (LPD3DXFRAME pFrameBase, LPD3DXFRAME pFrameParent)
virtual void UpdateFramesPostCB (LPD3DXFRAME pFrameBase, LPD3DXFRAME pFrameParent)
virtual void SetBonesToEffect (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, UINT iAttrib, LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase)
virtual void ProcessVerticesSkinned (VERTEX **ppVertices)
void ProcessVerticesRigid (VERTEX **ppVertices)
void DrawFrame (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, D3DXFRAME *pFrame)
virtual void DrawMeshContainer (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrameBase)
void GetFrameNamesRec (LPD3DXFRAME pFrame, std::vector< std::wstring > &FrameNames)
void SetInitialPoseRec (LPD3DXFRAME pFrame)
virtual ID3DXAllocateHierarchy * GetNewAlloc ()

Chráněné atributy

std::wstring m_strFilename
D3DXMATRIX * m_pBoneMatrices
LPD3DXFRAME m_pFrameRoot
LPD3DXFRAME m_pFrameParent
LPD3DXFRAME m_pFrameSelected
D3DXMATRIX m_matTMFrameSelected
D3DXMESHCONTAINER_DERIVEDm_pMeshContainer
bool m_bOptimize
bool m_bWeld
D3DXVECTOR3 m_vObjectCenter
float m_fObjectRadius
int m_NumBones
LPD3DXANIMATIONCONTROLLER m_pAnimController
CSkinningMethodm_pSM
CMeshMenum_pMeshMenu
DWORD m_dwBehaviorFlags
std::wstring m_ErrMessage

Detailní popis

Třída modelu pro vertex bleding metody VSP1, VSP2, VSP3.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5