Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CAllocationMeshCB

Interface pro zpětné volání při nahrávání modelu ze souboru. ...

#include <CVirtualMesh.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CAllocationMeshCB

Inheritance graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Veřejné metody

virtual void AllocForBones (int m_NumBoneMatricesMax)
 Alokace dat potřebných pro kosti.

virtual void FreeForBones ()
 Uvolnění dat potřebných pro kosti.

virtual D3DXFRAME_BASEGetNewFrame ()=0
 Vytvoření struktury kosti.

virtual D3DXMESHCONTAINER_BASEGetNewMeshContainer ()=0
 Vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu.


Detailní popis

Interface pro zpětné volání při nahrávání modelu ze souboru.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5