#include <CSkinningMethod.h>
Veřejné metody | |
CSkinningMethod (LPWSTR filename, DWORD flags, LPWSTR label, LPWSTR description, int MeshID) | |
HRESULT | OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, DWORD dwShaderFlags) |
Reakce na vytvoření D3D zařízení. | |
HRESULT | OnResetDevice () |
Reakce na změnu D3D zařízení. | |
HRESULT | OnLostDevice () |
Reakce na změnu D3D zařízení. | |
void | OnDestroyDevice () |
Reakce na zrušení D3D zařízení. | |
void | SetMatViewProj (D3DXMATRIX &matViewProj) |
Nastavení kombinované pohledové a projekční matice. | |
void | SetLightDir (D3DXVECTOR3 &dir) |
Nastavení zdroje světla. | |
LPWSTR | GetDescription () |
Vrácení popisu metody. | |
LPWSTR | GetLabel () |
Vrácení názvu metody. | |
int | GetMeshID () |
Vrátí identifikaci potřebného modelu pro tuto metodu. | |
ID3DXEffect * | GetD3DXEffect () |
Vrácení efektu spjatého s metodou. | |
Chráněné atributy | |
WCHAR | m_Filename [100] |
WCHAR | m_Description [100] |
WCHAR | m_Label [100] |
DWORD | m_dwFlags |
int | m_MeshID |
IDirect3DDevice9 * | m_pd3dDevice |
ID3DXEffect * | m_pEffect |
D3DXMATRIX | m_matViewProj |