Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CSkinningMethod

Tŕída reprezentující metodu skinningu psanou ve vertex shaderu. ...

#include <CSkinningMethod.h>

Seznam všech členů.

Veřejné metody

 CSkinningMethod (LPWSTR filename, DWORD flags, LPWSTR label, LPWSTR description, int MeshID)
HRESULT OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, DWORD dwShaderFlags)
 Reakce na vytvoření D3D zařízení.

HRESULT OnResetDevice ()
 Reakce na změnu D3D zařízení.

HRESULT OnLostDevice ()
 Reakce na změnu D3D zařízení.

void OnDestroyDevice ()
 Reakce na zrušení D3D zařízení.

void SetMatViewProj (D3DXMATRIX &matViewProj)
 Nastavení kombinované pohledové a projekční matice.

void SetLightDir (D3DXVECTOR3 &dir)
 Nastavení zdroje světla.

LPWSTR GetDescription ()
 Vrácení popisu metody.

LPWSTR GetLabel ()
 Vrácení názvu metody.

int GetMeshID ()
 Vrátí identifikaci potřebného modelu pro tuto metodu.

ID3DXEffect * GetD3DXEffect ()
 Vrácení efektu spjatého s metodou.


Chráněné atributy

WCHAR m_Filename [100]
WCHAR m_Description [100]
WCHAR m_Label [100]
DWORD m_dwFlags
int m_MeshID
IDirect3DDevice9 * m_pd3dDevice
ID3DXEffect * m_pEffect
D3DXMATRIX m_matViewProj


Detailní popis

Tŕída reprezentující metodu skinningu psanou ve vertex shaderu.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5