Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CAllocateHierarchy

Třída zpětných volání pro nahrání modelu ze souboru. ...

#include <CAllocateHierarchy.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CAllocateHierarchy

Inheritance graph
[vysvětlivky]
Diagram tříd pro CAllocateHierarchy:

Collaboration graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Veřejné metody

 CAllocateHierarchy (CAllocationMeshCB *pMesh)

Veřejné atributy

STDMETHOD( CreateFrame )(THIS_ LPCSTR Name, LPD3DXFRAME *ppNewFrame)
 Zpětné volání pro vytvoření struktury kosti.

STDMETHOD( CreateMeshContainer )(THIS_ LPCSTR Name, CONST D3DXMESHDATA *pMeshData, CONST D3DXMATERIAL *pMaterials, CONST D3DXEFFECTINSTANCE *pEffectInstances, DWORD NumMaterials, CONST DWORD *pAdjacency, LPD3DXSKININFO pSkinInfo, LPD3DXMESHCONTAINER *ppNewMeshContainer)
 Zpětné volání pro vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu.

STDMETHOD( DestroyFrame )(THIS_ LPD3DXFRAME pFrameToFree)
STDMETHOD( DestroyMeshContainer )(THIS_ LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase)

Chráněné metody

virtual HRESULT GenerateSkinnedMesh (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, D3DXMESHCONTAINER_BASE *pMeshContainer)

Chráněné atributy

CAllocationMeshCBm_pMesh
int m_NumBoneMatricesMax

Detailní popis

Třída zpětných volání pro nahrání modelu ze souboru.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5