Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CApplication

Základní třída aplikace. ...

#include <CApplication.h>

Diagram tříd pro CApplication:

Collaboration graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Statické veřejné metody

bool CALLBACK IsDeviceAcceptable (D3DCAPS9 *pCaps, D3DFORMAT AdapterFormat, D3DFORMAT BackBufferFormat, bool bWindowed)
 Filtrace podporovaných D3D zařízení podle parametrů.

void CALLBACK ModifyDeviceSettings (DXUTDeviceSettings *pDeviceSettings, const D3DCAPS9 *pCaps)
 Nastavení některých parametrů D3D zařízení (hlavně co se týče shaderů a debugování).

HRESULT CALLBACK OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, const D3DSURFACE_DESC *pBackBufferSurfaceDesc)
 Reakce na vytvoření D3D zařízení.

HRESULT CALLBACK OnResetDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, const D3DSURFACE_DESC *pBackBufferSurfaceDesc)
 Reakce na změnu D3D zařízení.

void CALLBACK OnLostDevice ()
 Reakce na změnu D3D zařízení.

void CALLBACK OnDestroyDevice ()
 Reakce na zrušení D3D zařízení.

void CALLBACK OnFrameMove (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, double fTime, float fElapsedTime)
 Reakce na posun simulovaného času.

void CALLBACK OnFrameRender (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, double fTime, float fElapsedTime)
 Render scény.

LRESULT CALLBACK MsgProc (HWND hWnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam, bool *pbNoFurtherProcessing)
 Reakce na window messages.

void CALLBACK KeyboardProc (UINT nChar, bool bKeyDown, bool bAltDown)
 Reakce na zmáčknutí klávesy.

void CALLBACK OnGUIEvent (UINT nEvent, int nControlID, CDXUTControl *pControl)
 Reakce na zmáčknutí prvku uživatelského rozhraní.

void RegisterMethods (CSkinningMethod **methods, CVirtualMesh **meshes)
 Registrace metod skinningu a modelů do aplikace.

void SetBackgroundColor (D3DCOLOR color)
 Nastavení barvy pozadí.

HRESULT Run ()
 Spuštění aplikace.

void ParseCommandLine (std::vector< std::wstring > &commands, LPWSTR strCmdLine)
 Analýza příkazového řádku.


Chráněné typy

enum  IDControl {
  IDC_TOGGLEFULLSCREEN = 1000, IDC_CHANGEDEVICE, IDC_FILLMODE, IDC_METHOD,
  IDC_INSTANCES, IDC_FREE_ANIMATION, IDC_PAUSE, IDC_ANIMATION,
  IDC_FRAME, IDC_YAW, IDC_PITCH, IDC_ROLL
}

Statické chráněné metody

void SetCallbackFunctions ()
void InitUserInterface ()
void RenderText ()
void RetrieveFrameNames ()
void YPRChange ()
void FrameChange (LPCSTR FrameNamem, int *pData)
void FreeAnimationButtonEvent ()
void PoseSet ()

Statické chráněné atributy

CSkinningMethodm_SkinningMethods [MAX_SKINNING_METHODS]
CSkinningMethodm_ActualSM
int m_iSMCount
D3DCOLOR m_bgColor
CVirtualMeshm_Meshes [MAX_SKINNING_METHODS]
CVirtualMeshm_ActualMesh
int m_iMeshCount
int m_NumVertices
int m_NumFaces
CD3DArcBall m_ArcBall
bool m_bPaused
bool m_bWireframe
bool m_bShowHelp
CDXUTDialog m_HUD
CDXUTDialog m_AnimationUI
CDXUTDialog m_FreeMotionUI
ID3DXFont * m_pFont
ID3DXSprite * m_pTextSprite
D3DXMATRIXA16 m_matView
D3DXMATRIXA16 m_matProj
DWORD m_dwBehaviorFlags
bool m_bUseSoftwareVP
IDirect3DDevice9 * m_pd3dDevice

Detailní popis

Základní třída aplikace.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5