Hlavní stránka | Hierarchie tříd | Seznam tříd | Seznam souborů | Seznam členů tříd | Symboly v souborech

Dokumentace třídy CVirtualMesh

Základní interface modelu. ...

#include <CVirtualMesh.h>

Diagram dědičnosti pro třídu CVirtualMesh

Inheritance graph
[vysvětlivky]
Seznam všech členů.

Veřejné metody

virtual HRESULT OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, DWORD dwBehaviorFlags)=0
 Reakce na vytvoření D3DDevice.

virtual void OnDestroyDevice ()=0
 Reakce na rušení D3DDevice.

virtual LPD3DXFRAME GetRootFrame ()=0
 Vrátí odkaz na kořenovou kost v hierarchii skeletonu.

virtual D3DXMESHCONTAINER_BASEGetMeshContainer ()=0
 Vrátí mesh kontejner, který obsahuje data o modelu.

virtual LPD3DXFRAME GetFrameByName (LPCSTR BoneName)=0
 Vrátí odkaz na kost podle jména.

virtual void GetFrameNames (std::vector< std::wstring > &FrameNames)=0
 Vrátí seznam všech kostí.

virtual void Render (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice)=0
 Vykreslí model.

virtual void SetTime (double fElapsedTime)=0
 Nastaví čas v animační sekvenci.

virtual void AdvanceTime (double fElapsedTime)=0
 Aktualizuje čas v animační sekvenci.

virtual double GetAnimationTime ()=0
 Vrátí současný čas animace.

virtual void SetSkinningMethod (CSkinningMethod *pSM)=0
 Nastavení metody skinningu.

virtual float GetObjectRadius ()=0
 Vrátí poloměr obalové koule.

virtual D3DXVECTOR3 GetObjectCenter ()=0
 Vrátí střed obalové koule.

virtual void ProcessVertices (VERTEX **ppVertices)=0
 Vrátí transformované vrcholy podle nastavené konfigurace skeletonu.

virtual void SelectFrame (LPCSTR BoneName)=0
 Nastaví vybranou kost podle jména.

virtual void TransformSelectedFrame (D3DXMATRIX *mat)=0
 Transformace vybrané kosti maticí.

virtual void SetInitialPose ()=0
 Nastaví referenční pózu na skeleton.

virtual INT GetNumVertices ()=0
 Vrátí počet vrcholů.

virtual INT GetNumFaces ()=0
 Vrátí počet trojůhelníků.

virtual INT GetNumBonesPerVertex ()=0
 Vrátí maximální počet kostí, které ovlivňují jeden vrchol.

virtual CMeshMenuGetMeshMenu ()=0
 Vrátí speciální nabídku pro model.

virtual std::wstring GetErrMessage ()=0
 Vrátí chybovou hlášku o průběhu renderingu.


Detailní popis

Základní interface modelu.

Přes tento interface komunikuje program s modelem.


Generováno Wed Aug 10 19:13:48 2005 pro projekt Animace na GPU programem doxygen 1.3.5