#include <CMesh.h>
Diagram dědičnosti pro třídu CMesh
Veřejné metody | |
CMesh (std::wstring filename, bool Weld, bool Optimize=true) | |
HRESULT | OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, DWORD dwBehaviorFlags) |
Reakce na vytvoření D3DDevice. | |
void | OnDestroyDevice () |
Reakce na rušení D3DDevice. | |
LPD3DXFRAME | GetRootFrame () |
Vrátí odkaz na kořenovou kost v hierarchii skeletonu. | |
D3DXMESHCONTAINER_BASE * | GetMeshContainer () |
Vrátí mesh kontejner, který obsahuje data o modelu. | |
LPD3DXFRAME | GetFrameByName (LPCSTR BoneName) |
Vrátí odkaz na kost podle jména. | |
void | SetSkinningMethod (CSkinningMethod *pSM) |
Nastavení metody skinningu. | |
void | Render (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice) |
Vykreslí model. | |
void | AdvanceTime (double fElapsedTime) |
Aktualizuje čas v animační sekvenci. | |
void | SetTime (double fElapsedTime) |
Nastaví čas v animační sekvenci. | |
void | ProcessVertices (VERTEX **ppVertices) |
Vrátí transformované vrcholy podle nastavené konfigurace skeletonu. | |
float | GetObjectRadius () |
Vrátí poloměr obalové koule. | |
D3DXVECTOR3 | GetObjectCenter () |
Vrátí střed obalové koule. | |
double | GetAnimationTime () |
Vrátí současný čas animace. | |
void | GetFrameNames (std::vector< std::wstring > &FrameNames) |
Vrátí seznam všech kostí. | |
void | SelectFrame (LPCSTR BoneName) |
Nastaví vybranou kost podle jména. | |
void | TransformSelectedFrame (D3DXMATRIX *mat) |
Transformace vybrané kosti maticí. | |
void | SetInitialPose () |
Nastaví referenční pózu na skeleton. | |
INT | GetNumVertices () |
Vrátí počet vrcholů. | |
INT | GetNumFaces () |
Vrátí počet trojůhelníků. | |
INT | GetNumBonesPerVertex () |
Vrátí maximální počet kostí, které ovlivňují jeden vrchol. | |
CMeshMenu * | GetMeshMenu () |
Vrátí speciální nabídku pro model. | |
std::wstring | GetErrMessage () |
Vrátí chybovou hlášku o průběhu renderingu. | |
virtual void | AllocForBones (int m_NumBoneMatricesMax) |
Alokace dat potřebných pro kosti. | |
virtual void | FreeForBones () |
Uvolnění dat potřebných pro kosti. | |
virtual D3DXFRAME_BASE * | GetNewFrame () |
Vytvoření struktury kosti. | |
virtual D3DXMESHCONTAINER_BASE * | GetNewMeshContainer () |
Vytvoření mesh kontejneru, který uchovává data modelu. | |
Chráněné metody | |
virtual HRESULT | AfterLoad (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice) |
virtual HRESULT | Optimize (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice) |
HRESULT | SetupBonePointers (LPD3DXFRAME pFrame) |
HRESULT | SetupBonePointersOnMesh (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrame) |
virtual void | SetupBonePointersOnMeshAlloc (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, int iBones) |
virtual void | SetupBonePointersOnMeshCB (LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrameBase, int iBone) |
void | UpdateFrames (LPD3DXFRAME pFrame, LPD3DXFRAME pFrameParent) |
virtual void | UpdateFramesPreCB (LPD3DXFRAME pFrameBase, LPD3DXFRAME pFrameParent) |
virtual void | UpdateFramesPostCB (LPD3DXFRAME pFrameBase, LPD3DXFRAME pFrameParent) |
virtual void | SetBonesToEffect (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, UINT iAttrib, LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase) |
virtual void | ProcessVerticesSkinned (VERTEX **ppVertices) |
void | ProcessVerticesRigid (VERTEX **ppVertices) |
void | DrawFrame (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, D3DXFRAME *pFrame) |
virtual void | DrawMeshContainer (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, LPD3DXMESHCONTAINER pMeshContainerBase, LPD3DXFRAME pFrameBase) |
void | GetFrameNamesRec (LPD3DXFRAME pFrame, std::vector< std::wstring > &FrameNames) |
void | SetInitialPoseRec (LPD3DXFRAME pFrame) |
virtual ID3DXAllocateHierarchy * | GetNewAlloc () |
Chráněné atributy | |
std::wstring | m_strFilename |
D3DXMATRIX * | m_pBoneMatrices |
LPD3DXFRAME | m_pFrameRoot |
LPD3DXFRAME | m_pFrameParent |
LPD3DXFRAME | m_pFrameSelected |
D3DXMATRIX | m_matTMFrameSelected |
D3DXMESHCONTAINER_DERIVED * | m_pMeshContainer |
bool | m_bOptimize |
bool | m_bWeld |
D3DXVECTOR3 | m_vObjectCenter |
float | m_fObjectRadius |
int | m_NumBones |
LPD3DXANIMATIONCONTROLLER | m_pAnimController |
CSkinningMethod * | m_pSM |
CMeshMenu * | m_pMeshMenu |
DWORD | m_dwBehaviorFlags |
std::wstring | m_ErrMessage |