Blend4TexUnLitColVERTEX | Struktura vrcholu |
Blend4TexUnLitExpVERTEX | Struktura vrcholu |
Blend4TexUnLitSBEVERTEX | Struktura vrcholu |
Blend4TexUnLitVERTEX | Struktura vrcholu |
CAllocateHierarchy | Třída zpětných volání pro nahrání modelu ze souboru |
CAllocateHierarchyFixed | Třída pro nahrání modelu ze souboru pro metodu FFP1 |
CAllocateHierarchyFixedIndexed | Třída pro nahrání modelu ze souboru pro metodu FFP2 |
CAllocateHierarchySW | Třída pro nahrání modelu ze souboru pro metodu SW |
CAllocationMeshCB | Interface pro zpětné volání při nahrávání modelu ze souboru |
CApplication | Základní třída aplikace |
CExpMenu | Speciální nabídka pro třídu CExpMesh |
CExpMesh | Třída modelu pro metodu SJBBE |
CFixedIndexedMesh | Třída modelu pro metodu FFP2 |
CFixedMesh | Třída modelu pro metodu FFP1 |
CMesh | Třída modelu pro vertex bleding metody VSP1, VSP2, VSP3 |
CMeshMenu | Interface pro speciální nabídku spjatou s konkrétní metodou skinningu |
CQuatMesh | Třída modelu pro metodu SJB |
CRBFInterp | Třída reprezentující interpolaci pomocí radiálních bázových funkcí |
CSkinningMethod | Tŕída reprezentující metodu skinningu psanou ve vertex shaderu |
CSWMesh | Třída modelu pro softwarově počítaný vertex blending |
CVirtualInterp | Interface pro interpolační třídu |
CVirtualMesh | Základní interface modelu |
D3DXFRAME_BASE | Základní struktura kosti |
D3DXFRAME_DERIVED | Struktura kosti pro třídu CMesh |
D3DXFRAME_EXP | Struktura kosti pro třídu CExpMesh |
D3DXFRAME_QUAT | Struktura kosti pro třídu CQuatMesh |
D3DXMESHCONTAINER_BASE | Základní mesh kontejner |
D3DXMESHCONTAINER_DERIVED | Mesh kontejner pro třídu CMesh |
D3DXMESHCONTAINER_EXP | Mesh kontejner pro třídu CExpMesh |
D3DXMESHCONTAINER_QUAT | Mesh kontejner pro třídu CQuatMesh |
matrix< T > | Třída matice používaná pro RBF interpolaci |
VERTEX | Struktura vrcholu |