#include <CApplication.h>
Diagram tříd pro CApplication:
Statické veřejné metody | |
bool CALLBACK | IsDeviceAcceptable (D3DCAPS9 *pCaps, D3DFORMAT AdapterFormat, D3DFORMAT BackBufferFormat, bool bWindowed) |
Filtrace podporovaných D3D zařízení podle parametrů. | |
void CALLBACK | ModifyDeviceSettings (DXUTDeviceSettings *pDeviceSettings, const D3DCAPS9 *pCaps) |
Nastavení některých parametrů D3D zařízení (hlavně co se týče shaderů a debugování). | |
HRESULT CALLBACK | OnCreateDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, const D3DSURFACE_DESC *pBackBufferSurfaceDesc) |
Reakce na vytvoření D3D zařízení. | |
HRESULT CALLBACK | OnResetDevice (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, const D3DSURFACE_DESC *pBackBufferSurfaceDesc) |
Reakce na změnu D3D zařízení. | |
void CALLBACK | OnLostDevice () |
Reakce na změnu D3D zařízení. | |
void CALLBACK | OnDestroyDevice () |
Reakce na zrušení D3D zařízení. | |
void CALLBACK | OnFrameMove (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, double fTime, float fElapsedTime) |
Reakce na posun simulovaného času. | |
void CALLBACK | OnFrameRender (IDirect3DDevice9 *pd3dDevice, double fTime, float fElapsedTime) |
Render scény. | |
LRESULT CALLBACK | MsgProc (HWND hWnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam, bool *pbNoFurtherProcessing) |
Reakce na window messages. | |
void CALLBACK | KeyboardProc (UINT nChar, bool bKeyDown, bool bAltDown) |
Reakce na zmáčknutí klávesy. | |
void CALLBACK | OnGUIEvent (UINT nEvent, int nControlID, CDXUTControl *pControl) |
Reakce na zmáčknutí prvku uživatelského rozhraní. | |
void | RegisterMethods (CSkinningMethod **methods, CVirtualMesh **meshes) |
Registrace metod skinningu a modelů do aplikace. | |
void | SetBackgroundColor (D3DCOLOR color) |
Nastavení barvy pozadí. | |
HRESULT | Run () |
Spuštění aplikace. | |
void | ParseCommandLine (std::vector< std::wstring > &commands, LPWSTR strCmdLine) |
Analýza příkazového řádku. | |
Chráněné typy | |
enum | IDControl { IDC_TOGGLEFULLSCREEN = 1000, IDC_CHANGEDEVICE, IDC_FILLMODE, IDC_METHOD, IDC_INSTANCES, IDC_FREE_ANIMATION, IDC_PAUSE, IDC_ANIMATION, IDC_FRAME, IDC_YAW, IDC_PITCH, IDC_ROLL } |
Statické chráněné metody | |
void | SetCallbackFunctions () |
void | InitUserInterface () |
void | RenderText () |
void | RetrieveFrameNames () |
void | YPRChange () |
void | FrameChange (LPCSTR FrameNamem, int *pData) |
void | FreeAnimationButtonEvent () |
void | PoseSet () |
Statické chráněné atributy | |
CSkinningMethod * | m_SkinningMethods [MAX_SKINNING_METHODS] |
CSkinningMethod * | m_ActualSM |
int | m_iSMCount |
D3DCOLOR | m_bgColor |
CVirtualMesh * | m_Meshes [MAX_SKINNING_METHODS] |
CVirtualMesh * | m_ActualMesh |
int | m_iMeshCount |
int | m_NumVertices |
int | m_NumFaces |
CD3DArcBall | m_ArcBall |
bool | m_bPaused |
bool | m_bWireframe |
bool | m_bShowHelp |
CDXUTDialog | m_HUD |
CDXUTDialog | m_AnimationUI |
CDXUTDialog | m_FreeMotionUI |
ID3DXFont * | m_pFont |
ID3DXSprite * | m_pTextSprite |
D3DXMATRIXA16 | m_matView |
D3DXMATRIXA16 | m_matProj |
DWORD | m_dwBehaviorFlags |
bool | m_bUseSoftwareVP |
IDirect3DDevice9 * | m_pd3dDevice |