Cílem je implementovat simulaci hejna ryb / ptáků jako systém částic (particle system) v C for CUDA (Nebo OpenCL, bodováno bude stejně). Jedinci se pohybují v nějakém omezeném prostoru a je potřeba implementovat nějakou formu jejich vzájemné interakce (vektor rychlosti jedince se přizpůsobuje rychlostem okolních jedinců). Jednoduché vykreslování v OpenGL.
Řešení posílejte mailem, pro jistotu celý projekt (ale bez temporary souborů!).
BODOVÁNÍ - jednotlivé složky hodnocení:
POZOR: Body za CPU implementaci nedám v případě, že se autor ani nepokusí o GPU implementaci! Další podmínkou je alespoň stručná dokumentace chování jedinců, včetně příp. režimu predátora..
Při odevzdávání prosím uveďte, které části jste se pokusili splnit, které jste i úspěšně dodělali a které se vám nepodařily (a proč: časové důvody, nešlo to odladit, atp.), abyste se zbytečně nepřipravili o nějaké body navíc.
TERMÍN: do 30. 6. 2014
IMPLEMENTACE PARTICLE SYSTEM: sample14 (template pro CUDA)
Copyright (C) 2011-2014 J.Pelikán,
last change: $Date: 2014-05-22 12:13:36 +0200 (Thu, 22 May 2014) $
Send comments/requests to
pepca.at.cgg.mff.cuni.cz