Vodní hladina byla modelována spojitou sumovou funkcí;
osvetlení zajistoval jeden obdélníkový plosný
zdroj umístený na svislé stene nad hladinou.
Lom svetla ze svetelného zdroje byl predpocítán
do rastrových svetelných map. Mapy mají
rozlisení 512x512 a byly vytvoreny sledováním 11.8 mil.
svetelných paprsku (na kazdou mapu).
Strední vlny |
Velké vlny |
Malé vlny
Strední vlny
Velké vlny
Základní tvar plamene:
Modifikace tvaru pomocí ruzne silných 2D turbulencí:
Animace plamene - pouzití 3D turbulence, která se
s casem posouvá
nahoru (imitace proudení horících plynu) a dozadu (zmeny tvaru):
animace plamene ve formátu MPEG (144 snímky v rozliseni 128x256, 406KB)
Príklady textur a sumových funkcí
16.4.1996, send comments/requests to Josef.Pelikan@mff.cuni.cz