BRDF laborator -------------- 1. knihovna nekolika nejznamejsich modelu 2. jednoducha scena: . vodorovna plocha s volitelnou texturou . rovinne zrcadlo (svisle nebo trochu sikme) . svisla plocha s texturou (pro test glossiness na podlozce) . sklenena koule . jeden dalsi nepruhledny/prusvitny objekt .. Bunny? 3. animace kamery obletajici objekty ve scene (pripadne neco lepsiho co vymyslite) 4. "free-form" - pluginy pro vzorecky, ktere by se treba mohly okamzite provadet (CS-script, preklad do shaderu/OpenCL) 5. alespon modularne (pridavanim dalsich zdrojaku nebo DLL) moznost system rozsirovat 6. import z nejake verejne dostupne materialove databaze 7. urychleni . predpocitane vektory a body pruseciku (pro vsechny konfigurace sceny /index lomu/ a polohy kamery) 8. preferuji Windows a .NET/C#, pripadne C++ Na rocnikovy projekt: 1., neco z 2., 3., 5. ostatni body dle dohody az k Bc. praci Literatura: ----------- http://blog.selfshadow.com/publications/ (pekne prezentace a motivacni materialy, clanky ke konkretnim modelum dodame pozdeji)