úloha 026: isoplochy z objemových dat nebo implicitní funkce

Úkolem je implementovat nějaký algoritmus pro aproximaci izoplochy z objemových dat (3D mřížka) nebo implicitní funkce f(x,y,z). V obou případech je dalším vstupním parametrem prahová hodnota h podle které se má isoplocha zkonstruovat. Výstupem je trojúhelníková síť, která se nakreslí pomocí OpenGL.

Náměty: algoritmy Marching Cubes nebo Marching Tetrahedra z přednášky..

TERMÍN: do 19. 6. 2011

BODY: základ 25 bodů

PROJEKT: 026isosurface

ZDROJOVÝ SOUBOR: Isosurface.cs


[Cvičení NPGR023]  [Návody k zápočtům v C#]  [Přednášky a semináře]  [Odkazy na demonstrace]

Valid XHTML 1.1 Copyright (C) 2011 J.Pelikán, last change: $Date: 2013-11-22 23:48:14 +0100 (Fri, 22 Nov 2013) $
Send comments/requests to pepca.at.cgg.mff.cuni.cz