Úloha 4

Inteligentní objekt VRML (se skriptem)

  1. Objekty z předchozí úlohy doplňte interaktivními či animovanými akcemi tak, aby každý člen týmu naprogramoval nejméně jeden Script.
  2. Do scény přidejte nejméně 2 zvuky. Jeden bude opakovaně přehráván na pozadí, jakmile se uživatel přiblíží k objektu (ProximitySensor), další zvuk bude doprovázet jednorázové interaktivní akce (náraz, kliknutí).
  3. Do modelu zahrňte zdroj světla spínaný interaktivně.
  4. Přidejte HUD s ovládacími prvky, kterými bude možno zapnout/vypnout avatarovu svítilnu a zapnout/vypnout individuální zvuky. Ovládací prvky nechť mají textový popis či vzhled ikon.

...úplné zadání úlohy.


Interaktívne snežné hrisko na plávajúcej kryhe

Popis riešenia:

Autori: Jaroslav Semančík, Filip Vůjtěch

Dynamikou sú obohatené modely snehuliakov a hojdačky z predchádzajúcej úlohy.

Nové je kývanie sa kryhy a pohyb vody, striedanie dňa a noci, možnosť rozsvietiť lampu a manipulovať vrchným ľadovým blokom pyramídy. Hojdačka je ozvučená a snehuliak keď veľa cvičí, sčervenie, čo je riešené javascriptami, rovnako ako striedanie dňa a noci. Návod ako možno manipulovať s hojdačkou a snehuliakom sú v riešení predchádzajúcej úlohy.

Popis javascriptov pre snehuliaka + deň/noc a hojdačky.


Update: J. Semančík a F. Vůjtěch, 17. 12. 2002