Úloha 4
Inteligentní objekt VRML (se skriptem)
- Objekty z předchozí úlohy doplňte interaktivními či animovanými akcemi
tak, aby každý člen týmu naprogramoval nejméně jeden
Script.
- Do scény přidejte nejméně 2 zvuky. Jeden bude opakovaně
přehráván na pozadí, jakmile se uživatel přiblíží k objektu
(ProximitySensor), další zvuk bude doprovázet jednorázové interaktivní
akce (náraz, kliknutí).
- Do modelu zahrňte zdroj světla spínaný interaktivně.
- Přidejte HUD s ovládacími prvky, kterými bude možno zapnout/vypnout
avatarovu svítilnu a zapnout/vypnout individuální zvuky. Ovládací prvky
nechť mají textový popis či vzhled ikon.
...úplné zadání úlohy.
Interaktívne snežné hrisko na plávajúcej kryhe
Popis riešenia:
Autori: Jaroslav Semančík, Filip Vůjtěch
Dynamikou sú obohatené modely snehuliakov a hojdačky z
predchádzajúcej úlohy.
Nové je kývanie sa kryhy a pohyb vody, striedanie dňa a noci, možnosť rozsvietiť
lampu a manipulovať vrchným ľadovým blokom pyramídy. Hojdačka je ozvučená a snehuliak
keď veľa cvičí, sčervenie, čo je riešené javascriptami, rovnako ako striedanie dňa a
noci. Návod ako možno manipulovať s hojdačkou a snehuliakom sú v riešení
predchádzajúcej úlohy.
Popis javascriptov pre
snehuliaka + deň/noc a
hojdačky.
Update: J. Semančík a F. Vůjtěch, 17. 12. 2002