Z atrakcí na dětském hřišti v předchozí úloze vyberte dvě a převeďte je do podoby prototypů. Při výběru uvažujte budoucí rozšíření atrakcí o pohyb (animace) a interaktivní chování. Vhodnými atrakcemi jsou kolotoč, houpačka, šlapací autíčko.
Každý prototyp bude mít alespoň 3 stupně LOD a bude obsahovat parametr:
field SFInt32 lod 0 (0=vypnutí LOD, 1=zapnutí LOD, realizace uzlem Switch)Dalšími parametry budou barva a textura.
Prototyp použijte v testovacích souborech, na nichž prověříte:
Autori: Jaroslav Semančík, Filip Vůjtěch
Hrisko je zdokonaleným modelom predchádzajúcej úlohy obohatené o nové objekty, textúry a 'level-of-detail' (LOD) úpravu niektorých objektov (snehuliak, hojdačka a iglu).
Model snehuliaka má úrovne detailu a umožňuje nastaviť farbu a (šedotónovú) textúru hrnca na hlave, napr.
Snowman { pot_color 0.1 0.2 0.5 pot_texture "marble.png" lod 1 }Podrobný popis prototypu snehuliaka... Model snehuliačky je pre porovnanie definovaný vždy s plnými detailami.
V modele hojdačky možno nastaviť farbu a textúru sedačiek, tyče a podstavca
ako aj obrázok na pútači. Rovnako ako u snehuliaka položka lod
určuje či sa použijú jednotlivé úrovne detailu alebo vždy plný model.
Houpacka { lod 0 barvaSEAT 0.45 0.1 0.05 texturaSEAT "seatwood.jpg" barvaTYC 0.45 0.45 0.1 texturaTYC "tyctex.jpg" barvaSPODEK 0.05 0.1 0.4 texturaSPODEK "spodek.jpg" barvaPULT 0.3 0.4 0.1 texturaPOUTAC "poutac.jpg" }