Úloha 5

Java applet

Vytvořte aplet v jazyce Java, který umístíte vedle VRML okénka či pod něj. Z uživatelského rozhraní apletu bude možno:

  1. Nastavit pozici alespoň dvou atrakcí (pomocí šoupátek či zadáním souřadnic).
  2. Detekovat, ke které atrakci se uživatel přiblížil a na jakou vzdálenost od jejího vztažného bodu.
  3. Oboustranně synchronně spolu s HUD zapínat/vypínat avatarovu svítilnu.

...úplné zadání úlohy.



Interaktívne snežné hrisko na plávajúcej kryhe

Popis riešenia:

Autori: Jaroslav Semančík, Filip Vůjtěch

K svetu z predchádzajúcej úlohy je pridaný java applet s požadovanými funkciami. Dajú sa presúvať modely hojdačky a snehuliaka. Applet upozorní, keď sa avatar priblíži k niektorému z týchto dvoch objektov a zobrazuje jeho vzdialenosť.

Tu je jemne komentovaný zdrojový kód java appletu. Vzdialenosť avatara od hojdačky a snehuliaka a počíta vo funkcii calcDist().

Poslednou zmenou je žralok krúžiaci okolo kryhy.


Update: J. Semančík, 14. 01. 2003