Vzor pro vetsinu beznych kreslicich algoritmu (cary /usecky, krivky, kruznice, oblouky../, vyplnovani apod.):
Strucna notace pouzivana v seznamu uloh: { *Render -> BitMask | AlphaMask }
Minimalni zapojeni pro vystup kresliciho algoritmu do rastroveho obrazku (RasterGraphics):
Rozdeleni ulohy do dvou casti:
Lze realizovat dvema zpusoby: jako filtr pro konkretni *Render protokol:
Nebo jako filtr pracujici primo s vektorovym formatem dat, viz VectorGraphics a VectorCommand. Tuto druhou moznost zatim nelze v knihovne realizovat, protoze nejsou k dispozici implementace vektorovych protokolu..
Modalni algoritmus cte data ze vstupniho rastroveho obrazku, prepocitava je a vysledek zapisuje do (jineho) obrazku. Volitelne se muze zpracovavat pouze podmnozina vstupu (prip. zadana dynamicky klasifikatorem):
Uloha je rozdelena do dvou casti:
Dalsi vzory budu doplnovat postupne. (obecna komprese, EntropyCodec, Order2D)
Copyright (c) 2002-2006 Josef Pelikán, last change: $Date: 2013-11-22 23:47:16 +0100 (Fri, 22 Nov 2013) $