Úkolem je implementovat dvoustupňovou hierarchickou radiositu. Bude potřeba modifikovat moduly Radiosity (celkové schema výpočtu) a dále soustavu rovnic RadiosityEquations. Sami si můžete vybrat, zda implementovat statickou nebo dynamickou variantu algoritmu..
3D scéna je uložena v Brep databázi, na jednotlivé plošky se odkazuje zásadně přes jejich indexy (handles). Bude třeba vytvořit přiřazení plošky - elementy, nejlépe již ve fázi generování scény (viz CornellBox, který tímto navrhuji lehce modifikovat - přidáním nového parametru stěny "Parent" odkazujícího na mateřskou plošku..).
TERMÍN: do 9. 1. 2011
TRIVIÁLNÍ MODUL: cz.cuni.jagrlib.piece.Radiosity a RadiosityEquations.
INTERFACE: interface GlobalIllumination a interface SLEData
VZOROVÉ ZAPOJENÍ: sRadiosityRelax.xml, sRadiosityBench.xml, ..
JMÉNO MODULU: XXXFirstnameSurname.java (XXX nahraďte rozumným prefixem podle funkce modulu, nezapomeňte je umístit do package testing)
Copyright (C) 2009-2010 J.Pelikán,
last change: $Date: 2010-10-18 13:46:04 +0200 (Mon, 18 Oct 2010) $
Send comments/requests to
pepca.at.cgg.mff.cuni.cz