Úloha 061: Návrh zajímavé scény pro ray-tracing

Předmětem je navrhnout pěknou statickou nebo animovanou 3D scénu pro zobrazení paprskovým zobrazovačem. Tato úloha slouží jako doplňková pro ostatní úlohy, pokud vám připadá, že jste si se scénou dali víc práce a že se vám povedla, upozorněte mne na to v mailu a já vám v rámci 061 přidělím body navíc. Na konci semestru si předvedeme nejzajímavější scény nebo animace na přednášce.

Podmínkou je, že musí být scéna definována scriptem (viz Skripty, projekt 048rtmontecarlo-script).

Relevantní úlohy

Například můžete použít scény, které budete vytvářet pro úlohy: Alternativní kamera, Šumová 3D textura, Implementace implicitní plochy pro RT, ...

Co modifikovat

Ve příslušném zdrojovém souboru (DistributedRT.cs, RayTracingAnim.cs, apod.) definujte své pomocné objekty (např. novou kameru, nový typ tělesa..) a scriptem pak zadejte celou scénu.
Pokud se jedná o animaci, zakódujte navíc výsledný video-soubor a někde ho vystavte, příp. uploadněte na YouTube.

Co odevzdat

Musíte poslat zdrojový soubor (DistributedRT.cs), pokud potřebuje vaše scéna nějaké nestandardní třídy. V každém případě je třeba poslat CS-script obsahující definici scény. Přiložte spočítaný obrázek či odkaz na video.

Termín

Odevzdat do: 1. 7. 2018

Body

6 až 25 bodů (dle relevance, zajímavosti, estetiky)

Projekty

Visual Studio projekt: 048rtmontecarlo-script

Zdrojový soubor

MonteCarloRT.cs, RayTracingAnim.cs, apod.


Copyright (C) 2011-2018 J.Pelikán, last change: 2020-05-16 23:04:24 +0200 (Sat, 16 May 2020)